Klachtencommissie

Hoor en wederhoor!

De klachtencommissie biedt een transparante procedure om zo snel mogelijk op klachten te reageren en oplossingen te bevorderen.

email: klachtencommissie@edesegcpapendal.nl

Wat doet de klachtencommissie?

  • creëert een klimaat waarbinnen klachten en irritaties bespreekbaar zijn en in goede verstandhouding worden afgehandeld.
  • leert van klachten en waar nodig aanpassingen in de organisatorische opzet van de vereniging bevorderen.
  • doet suggesties tot verbetering ten aanzien van individueel optreden van leden of clubfunctionarissen.

Klachten en hun afhandeling

Samenwerken is mensenwerk bij uitstek en het maken van fouten hoort daar onvermijdelijk bij. Soms kan dit leiden tot klachten. De vereniging hecht er grote waarde aan dat klachten en hun afhandeling serieus worden genomen. Daarom werkt de vereniging met een Klacht- en sanctiereglement, waarnaar wordt verwezen in de Statuten en het Huishoudelijk Reglement. Hiermee biedt Edese GC Papendal een transparante procedure om zo snel mogelijk op klachten te reageren en oplossingen te bevorderen.

Commissie van advies in klachtzaken

Commissielid

Cees Samson

Commissielid

Paul Willemsen

Commissielid

Joy Giesberts

Klachtencommissie